четвер, 18 грудня 2014 р.

Групи, оцінка

Розподіл учасників за групами 


Група_1: Сутністіь понять “імідж”, “імідж організації”, “імідж навчального закладу”
Канівець О.М.,  Ганнівської ЗШ І - ІІІ ступенів 
Козловська О.А.,  Луганської ЗШ І - ІІІ ступенів 
Позивай О.А., Чечеліївської ЗШ І - ІІІ ступенів

Група_2:Творча особистість і лідерські якості керівника як чинник управління процесами створення іміджу закладу
Гнатюк Л.Г., Петрівська ЗШ І - ІІІ ступенів
Рябокобила О.Л., Зеленська ЗШ І - ІІІ ступенів
  
Група_3: Складові іміджу сучасного педагога
Гаврилова В.О., Володимирівська ЗШ І - ІІІ ступенів 
Гавриленко Н.А., Червонокостянтинівська ЗШ І - ІІІ ст.
Ганжа Л.М., Богданівська ЗШ І - ІІІ ступенів 
Група_4: Модель випускника школи
Бурлак Л.Г., Новостародубська ЗШ І - ІІІ ступенів 
Вєтрова А.С., Петрівський НВК
Лівак О.Л., Петрівська І ступеня 
Група_5: Психологічний  супровід системи управління школою 
Янишин В.М., Іскрівська ЗШ І - ІІІ ступенів 
Гребеневич Т.О., Червоносільська ЗШ І - ІІІ ступенів 

Група _6: Творчі роботи:
Імідж закладу сприяння здоров’ю Позивай О.А., Чечеліївської ЗШ І - ІІІ ступенів)
Імідж школи з відкритим інформаційним простором (Гавриленко Н.А., Червонокостянтинівська ЗШ І - ІІІ ступенів)
Імідж школи розвитку компетентної особистості (
Позитивний імідж школи – високі досягнення учнів ( Вєтрова А.С., Петрівський НВК )



Критерії оцінки веб - квесту "Імідж навчального закладу "


5 балів
4 бали
3 бали
 1  бал
Розуміння завдання
Точне розуміння завдання
Розміщені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і зайві
Розміщені матеріали, які безпосереднього не відносяться до теми, зібрана інформація не аналізується
Виконання завдання
Висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використовую вико сучасні засоби візуалізації інформації
Частина інформації несистематизована, поверхова, не має відношення до теми
Випадковий набір інформації, неповні відповіді, відсутність аналізу інформації
Результат роботи
Чіткий і логічний виклад інформації, структурованість, відредагованість, критичність аналізу, привабливий вигляд.
Точність, структурованість, недостатньо виявлена власна оцінка інформації
Матеріал логічно не вибудуваний, непривабливо оформлений, суть питання розкрита неповністю, проблемні питання залишились поза увагою
Творчий підхід
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору групи.
Розглянута одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки.
Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел, нема критичного погляду на проблему



Немає коментарів:

Дописати коментар